Hafıza
Hasta doktora şikayet ediyordu;
-“Doktor bey hafızam çok zayıf, herşeyi unutuyorum”..
-“Ne zamandan beri”?..
-“Ne, ne zamandan beri?..
Hasta doktora şikayet ediyordu;
-“Doktor bey hafızam çok zayıf, herşeyi unutuyorum”..
-“Ne zamandan beri”?..
-“Ne, ne zamandan beri?..
Bir Cevap Yazın