Herşeyin Başı Sağlık
Delinin biri üzüntüden kendini parçalıyormuş. Hastanenin doktoru neyin var diye sormuş.Deli:
-Yaz geliyor dediler.
+Eee peki sen ne yaptın?
-Yazdım gelmedi…
+Neyse sağlık olsun.
-Doğru söylüyorsun herşeyin başı sağlık 🙂
Delinin biri üzüntüden kendini parçalıyormuş. Hastanenin doktoru neyin var diye sormuş.Deli:
-Yaz geliyor dediler.
+Eee peki sen ne yaptın?
-Yazdım gelmedi…
+Neyse sağlık olsun.
-Doğru söylüyorsun herşeyin başı sağlık 🙂
Bir Cevap Yazın